"უსმინე გულს" - კავკასიის მედიცინის ცენტრის კარდიოლოგიური სერვისის სარეკლამო კამპანია დაიწყო.
როგორია მუსიკად გარდაქმნილი პულსაცია? ევექსი ჰოსპიტლების ჩანაფიქრს, გულის რიტმი მუსიკად ექცია, კარდიოლოგიური სერვისების კამპანიის სახე მიენიჭა. კომპანიის ახალი კორპორაციული მელოდია "უსმინე გულს" მუსიკოს ნიკა მაჩაიძესთან (Nikakoi) კოლაბორაციით შეიქმნა.
სრული კარდიოლოგიური სერვისი ქალაქის გულში, 24 საათის განმავლობაში. პროფესიონალთა გუნდი სულხან ლომინაძის ხელმძღვანელობით.